如何將 二手電腦 賣到一個好價錢?

其實, 二手電腦 回收價一般在大約$20-$450,你連幾多嘢都吾計錢,因為行業內只喺睇個屏幕的大細,CPU的速度,硬碟的容量同有幾多MB的RAM,其他一律吾理。如果真系要放個好價錢,就要問吓你身邊的朋友有冇人有須要,都可以賣番一千幾百或者將它放上網上拍賣,但係哽樣就可能要準備曬時間應酬不同的陌生人上門睇貨驗貨。

好多人認為一年前一部電腦萬幾元,今時今日又點會唔值幾千呀? 可惜咁諗既人明顯係唔識電腦,只諗萬幾元無理由平到幾百元,可是萬幾元既年代既電腦,今時今日真係值幾百元,只係唔熟電腦, 一廂情願既想法。又有人話連埋個電腦屏幕,鍵盤,滑鼠一齊賣架,講真呢d野都唔係點值錢,唔好以為連埋就會收貴d,隨時無人要都唔出奇。

其實, 二手電腦 回收價一般在大約$20-$450,你連幾多嘢都吾計錢,因為行業內只喺睇個屏幕的大細,CPU的速度,硬碟的容量同有幾多MB的RAM,其他一律吾理。

如果真系要放個好價錢,就要問吓你身邊的朋友有冇人有須要,都可以賣番一千幾百或者將它放上網上拍賣,但係哽樣就可能要準備曬時間應酬不同的陌生人上門睇貨驗貨。

仲有個安全簡單快捷的辦法就是聯絡4R電腦回收中心,他們不管新機、舊機、壞機、開唔到、爛左不用試機、免除不必要、左試右試、上屋有手尾跟麻煩野…